Ta strona używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na stosowanie plików cookies. OK Szczegóły w polityce prywatności

Szkolenie z panelu administracyjnego PeUP SEKAP

Za nami szkolenia z platformy PeUP SEKAP dla redaktorów katalogu usług Partnerów SEKAP

Szkolenie skierowane było do pracowników urzędów i jednostek podległych, będących Partnerami projektu SEKAP. Wyznaczeni redaktorzy katalogu usług poznali budowę i funkcje jakie daje System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej.

Celem szkolenia było przekazanie wiedzy z zakresu administracji katalogiem usług przez Partnerów SEKAP oraz treści i formy zamieszczanych informacji na platformie. Dodatkowo uczestnicy pozyskali wiedzę praktyczną w zakresie: wyszukiwania usług na platformie PeUP SEKAP wypełniania formularza elektronicznego, podpisywania dokumentu, wysyłania dokumentu elektronicznego do urzędu oraz automatycznego generowania UPO.

2019-03-28