Ta strona używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na stosowanie plików cookies. OK Szczegóły w polityce prywatności

Kapitał ludzki


Temat X: „Media społecznościowe 3.0 – jak wykorzystać social media w marketingu internetowym”

UWAGA! ZMIANA MIEJSCA SZKOLENIA

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie: „Media społecznościowe 3.0 – jak wykorzystać social media w marketingu internetowym”

Termin: 18.06.2019 r. (wtorek)

Czas: godz.: 8.30 – 14.30

Miejsce: Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego, Katowice, ul. Powstańców 34, II piętro sala 205

Katowice, Park Przemysłowo - Technologiczny Revita Park, ul. Żelazna 17 C, Sala szkoleniowa C23

Grupa docelowa: szkolenie skierowane jest do mieszkańców województwa śląskiego zainteresowanych tematem, zajmujących się zawodowo komunikacją w Internecie i marketingiem internetowym oraz wszystkich zainteresowanych tematyką social media.

Warsztaty są przeznaczone dla grupy 15 osób.

Osoba do kontaktu: Marzenna Czop, tel. 32 700 78 35

Program warsztatów:

I. WPROWADZENIE - CZYM JEST E-MARKETING I JAK WYKORZYSTAĆ GO W KOMUNINKACJI MARKI

1) Ogólne definicje

2) Różnice między e-marketingiem a marketingiem offline

3) Rola e-marketingu w ogóle działań marketingowych (budżety, zasięgi itd.)

4) Social media jako ostatnie stadium ewolucji internetu

5) Podstawowe narzędzia e-marketingu

6) Typologia kanałów social media

II.  STRATEGIA KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIA

1) Proces tworzenia strategii nastawionej

2) Kluczowe elementy składowe strategii

3) Narzędzia egzekucji strategii

III.  FACEBOOK

1) Facebook a liczby

2) Facebook w Polsce

3) Podstawowe cele działalności na FB

4)Zawiłości regulaminu portalu Facebook

5)Jak zacząć jako marka w social media – fanpage, grupy. Listy i inne narzędzia

6) Zbieranie publiczność – możliwości zebrania fanów już na początkowym etapie działalności

7) komunikacja na portalu – jak pozyskać klienta

8) targetowanie postów do wybranych grup odbiorców

9) komunikowanie się jako marka wewnątrz facebook’a

10) analiza statystyk

11) możliwości reklamowe portalu

12) bardziej rozbudowane aplikacje i planowanie konkursów

13) kryzysy w social media

14) użyteczne narzędzia zewnętrzne przydatne do działań w social media

IV.  POTENCJAŁ INNYCH KANAŁÓW NIŻ FB – najlepsze realizacje w social media

1) TWITTER – jak działa, jakie daje możliwości

2) YOUTUBE jako największy agregator filmów video na świecie

3) MEDIA OBRAZKOWE – Instagram i Pinterest, jako powrót do kultury piktograficznej

CASE STUDIES – najciekawsze kampanie miejsc w social media na świecie - do zakończenia szkolenia

 

Trener - KUBA NAGÓRSKI

CEO w międzynarodowej grupie Spin Digital (www.spindigital.pro). Specjalista od marketingu zintegrowanego, miłośnik social media, szkoleniowiec i mówca. Studiował nauki polityczne na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego. Od wielu lat zaangażowany w trzeci sektor. Co-founder w Revolve Software House – firmie zajmującej się dostarczaniem zaawansowanych rozwiązań programistycznych dla podmiotów z różnych branż z naciskiem na branżę medyczną i startupy. Business Partner w Abyss Glass, start-upie rozwijającym technologię smart mirrors. Jako współwłaściciel agencji kreatywnej kręci się! (integralna część grupy Spin Digital) tworzył kampanie marketingowe dla podmiotów o różnym zasięgu – od małych firm regionalnych, przez samorządy, uczelnie wyższe po międzynarodowe korporacje. Posiada certyfikat trenerski zgodny ze standardami Europejskich Norm Kwalifikacji (5 EQF Level). Przeprowadził ponad 3500 godzin szkoleń dla samorządów, organizacji pozarządowych, podmiotów biznesowych czy w ramach projektów unijnych. Współpracuje z uczelniami wyższymi jako wykładowca studiów podyplomowych z zakresu marketingu, nowych mediów, personal brandingu i regularnie występuje na konferencjach organizowanych przez te instytucje (Uniwersytet Śląski w Katowicach, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu, WSB w Dąbrowie Górniczej). Występuje jako prelegent na eventach i konferencjach związanych z marketingiem i mediamispołecznościowym na terenie całej Polski. Publikuje i komentuje w mediach branżowych (m.in. Brief, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Press, Sotrender Fanpage Trends), lokalnych i regionalnych. Był członkiem Rady Konsultacyjnej w ramach starań Katowic o tytuł Europejskiej Stolicy Młodzieży 2015, doradzając w obszarze działań marketingowych kierowanych do młodych ludzi. Od 2013 roku koordynator i inicjator katowickich Czwartków Social Media - regionalnej odsłony ogólnopolskiego cyklu spotkań integrujących ludzi z branży mediów społecznościowych. Współtwórca śląskiej społeczności Instagramers Silesia oraz lokalnego newslettera branżowego Social Silesia. W październiku 2013 otrzymał tytuł Absolwenta z Pasją Uniwersytetu Śląskiego. Był również nominowany przez portal NaszeMiasto.pl do tytułu katowiczanina roku. Trzykrotnie nominowany do prestiżowej nagrody branży marketingu i PR – Protony. Laureat Złotego Lauru Umiejętności i Kompetencji przyznanego za wspieranie rozwoju młodej przedsiębiorczości.

 

REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

 

2019-06-10