Ta strona używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na stosowanie plików cookies. OK Szczegóły w polityce prywatności

Kapitał ludzki


Temat VII: Google Analytics

Sławomir Borowy – specjalista od e-marketingu z blisko 10-letnim doświadczeniem w sektorze B2B. Współpracuje zarówno ze dużymi, rozpoznawalnymi markami, jak również mniejszymi firmami o lokalnym zasięgu. Prowadzi agencję marketingową Asante, działa też w zespole katowickiej agencji 4people. Od 4 lat aktywnie działa jako szkoleniowiec i prezenter – prowadził wykłady na konferencjach SilesiaSEM i Festiwal SEO, szkolenia zamknięte z zakresu e-marketingu dla menadżerów, a nawet warsztaty z podstaw obsługi komputera i internetu dla nauczycieli w kenijskiej Kiberze. Po godzinach uprawia e-sport, ale też biega, roweruje i zwiedza świat.

Temat: Google Analytics

Grupa docelowa:  Szkolenie skierowane jest do osób posiadających podstawową wiedzę o analityce internetowej. Docelowym odbiorcą są właściciele i administratorzy serwisów odpowiedzialni za działania marketingowe w obszarze internetu.
Podczas warsztatów skupimy się na efektywnym wykorzystaniu danych zbieranych w Google Analytics, stąd korzystnie będzie posiadać własne konto GA, do którego można będzie się zalogować.

Termin: 11.12.2017r. (poniedziałek)

Czas: 9:00 – 16:00

Rejestracja

WAŻNE! PROSZĘ ZE SOBĄ ZABRAĆ LAPTOPA.

Miejsce: Moniuszki 7 Centrum Biurowo - Szkoleniowe, Katowice, ul. Moniuszki 7, I piętro -  Sala Pisakowa

Program

MODUŁ  I: Efektywna konfiguracja panelu Google Analytics (godz. 9.00 – 11:00)

  • Google Analytics czy Universal Analytics?
  • Indywidualna konfiguracja paneli GA
  • Integracja Google Analytics z Search Console

PRZERWA KAWOWA, godz. 11:00 – 11:15

MODUŁ  II: Praca z danymi analitycznymi (godz. 11:15 – 13:30)

  • Usuwanie spamu z danych
  • Realny współczynnik odrzuceń
  • Segmentacja danych

LUNCH, godz. 13:30 – 14:00

MODUŁ  III – Praktyczna analiza działań marketingowych w biznesie (godz. 14:00 – 16:00)

  • Prawidłowa ocena skuteczności kampanii
  • Określanie celów
  • Tagowanie UTM
  • Wykrywanie problemów z SEO