Ta strona używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na stosowanie plików cookies. OK Szczegóły w polityce prywatności

Kapitał ludzki


Temat VI: Facebook od strategii po reklamę

Artur Jabłoński - zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP
po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi. W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w
Praktyce”. Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

Temat: Facebook: od strategii po reklamę

Grupa docelowa: 

Celem szkolenia jest nauka reguł rządzących skuteczną komunikacją na Facebooku – od etapu ustalania strategii przez umiejętność oceny efektywności komunikacji po rozeznanie świata analityki mediów społecznościowych. Program skierowany jest do osób, które prowadzą na portalu facebook konta firm.

Termin: 6.12.2017r.(środa)

Czas: 10:00 – 16:00

Rejestracja

WAŻNE! PROSZĘ ZE SOBĄ ZABRAĆ LAPTOPA.

Miejsce: Moniuszki 7 Centrum Biurowo - Szkoleniowe, Katowice, ul. Moniuszki 7, I piętro -  Sala Pisakowa

Program

MODUŁ 1:  10:00 – 11:50

Strategia działań na Facebooku

  • Grupy docelowe na Facebooku – jak je określić, znaleźć i skutecznie zachęcić do aktywności na naszej stronie
  • Definiowanie celów obecności na Facebooku oraz mierniki efektywności prowadzonych działań
  • Branding na Facebooku – na co zwracać uwagę

PRZERWA KAWOWA, godz. 11:50 – 12:00

MODUŁ 2: 12:00 – 14:00

Komunikacja Facebooku

  • Audyt treści na Facebooku – jak podsumować i ocenić dotychczasową komunikację
  • Treści, które lubią ludzie – sprawdzone formaty postów
  • Plan treści i harmonogram – co powinny zawierać
  • Zasady funkcjonowania Facebooka i ich wpływ na dobór formatów oraz tematów komunikacji

PRZERWA LUNCH, godz. 14:00 – 14:10

MODUŁ 3 : 14:10 – 16:00

Reklama i analityka

  • Skuteczne reklamy na Facebooku – przykładowe teksty, szablony grafik
  • Analityka Facebooka (Facebook Insights) – jak czytać statystyki, które dostarcza Facebook
  • Reklama na Facebooku – przegląd narzędzi i możliwości