Przyłączenie do SEKAP
Partnerem SEKAP może zostać podmiot, działający na obszarze województwa śląskiego będący jednostką samorządu terytorialnego lub innym podmiotem realizującym zadania publiczne, który zawarł z Województwem Śląskim Umowę o współpracy w ramach systemu SEKAP.
Partner po otrzymaniu umowy podpisanej przez Województwo Śląskie określa z których komponentów systemu SEKAP będzie korzystał poprzez przekazanie do ŚCSI dokumentu „Zlecenie uruchomienia dostępu do systemu SEKAP do Umowy o współpracy w ramach systemu SEKAP”.
Na system SEKAP składają się następujące komponenty:
- Platforma e-Usług Publicznych SEKAP (identyfikator: B_PeUP),
- System poczty elektronicznej (identyfikator: P_eMail),
- Łączność poprzez VPN (identyfikator: P_VPN),
- Platforma testowa PeUP (identyfikator: B_TPeUP),
- System CC SEKAP (identyfikator: B_CC),
- HSM sieciowy (identyfikator: B_HSM),
- System e-Learning (identyfikator: B_LMS).
Przystąpienie do Systemu SEKAP jest BEZPŁATNE (w dokumencie „Regulamin korzystania z systemu SEKAP” oraz „Wymagania Techniczne” zostały opisane warunki techniczne jakie powinna spełniać infrastruktura indywidualna Partnera).
Dokumenty dotyczące przyłączenia do systemu SEKAP znajdują się w zakładce „Materiały do pobrania”.
Procedura przyłączenia nowego Partnera do systemu SEKAP:
- Podmiot, który chce przyłączyć się do systemu SEKAP, wypełnia i podpisuje dokument: Umowa o współpracy w ramach systemu SEKAP (3 egzemplarze).
- Odsyła wszystkie egzemplarze (3 sztuki) do Śląskiego Centrum Społeczeństwa Informacyjnego na adres: 40-954 Katowice, ul. Powstańców 34.
- W następnym kroku umowa jest przekazywana na posiedzenie Zarządu Województwa Śląskiego i podpisywana przez Zarząd.
- Po dokonaniu wszystkich formalności ŚCSI odsyła podpisany egzemplarz umowy (jeden egzemplarz zostaje w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego, a drugi w Śląskim Centrum Społeczeństwa Informacyjnego).
- Podmiot, który otrzymał podpisaną umowę już jako Partner, wypełnia dokument „Zlecenie uruchomienia dostępu do systemu SEKAP do Umowy o współpracy w ramach systemu SEKAP” w którym oznacza komponenty z których podmiot chce korzystać (w dokumencie „Regulamin korzystania z systemu SEKAP” zostały opisane warunki techniczne dot. uruchomienia poszczególnych komponentów oraz informacje i załączniki jakie należy uzupełnić i dołączyć do Zlecenia).
Więcej informacji na ten temat udzielą Państwu pracownicy ŚCSI - 32 700 78 41