Ta strona używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na stosowanie plików cookies. OK Szczegóły w polityce prywatności

Kapitał ludzki


GRYFIKACJA/GRYWALIZACJA jako metoda angażowania ludzi w marketingu, zarządzaniu i edukacji

Gryfikacja/Grywalizacja lub gamifikacja to wykorzystanie mechaniki znanej np. z gier fabularnych i komputerowych, do modyfikowania zachowań ludzi w sytuacjach niebędących grami, w celu zwiększenia zaangażowania ludzi.

Technika bazuje na przyjemności, jaka płynie z pokonywania kolejnych osiągalnych wyzwań, rywalizacji, współpracy itp. Grywalizacja pozwala zaangażować ludzi do zajęć, które są zgodne z oczekiwaniami autora projektu, nawet jeśli są one uważane za nudne lub rutynowe.

Warsztaty odbyły się

I termin – 16.03.2013r. godz. 09:00 - 16:00 – z zakresu marketingu i zarządzania pracownikami

II termin – 6.04.2013r. godz. 09:00 - 16:00 – z zakresu edukacji, zarządzania wolontariuszami i zmiany nawyków życiowych

Warsztaty kierowane były do wszystkich osób, które chciały poznać podstawowe mechanizmy grywalizacji oraz jak je zastosować u siebie. Zdobyte umiejętności przyczyniły się do podniesienia umiejętności tworzenia systemu angażowania opartego  na grywalizacji w firmie, szkole i szeroko pojętej edukacji oraz w codziennych zachowaniach. Uczestnicy w trakcie warsztatów poznali min. w jaki sposób gry i zabawy kształtowały i kształtują nasze życie i kulturę, jak wygląda obraz współczesnego gracza oraz jak budować zaangażowanie konsumentów, pracowników, uczniów czy studentów.

Miejsce:

Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego, ul. Powstańców 34, Katowice – sala 205

Warsztaty są organizowane w ramach Regionalnego programu promocji społeczeństwa informacyjnego.